Konzultáció

Amennyiben úgy érzed, hogy tarthatatlan, hogy nem vagy tisztában a vállalkozásod működésével, illetve tiszta képet szeretnél kapni a lehetőségeidről, és nem utolsó sorban elmélyülnél az egyes adózási módok előnyeiről és hátrányairól, vagy épp szükséged lenne egy személyre szabott adóstratégiára, akkor a konzultáció neked szól. 

A konzultáció során személyre szabottan kapsz választ a kérdéseidre, képet kapsz az összefüggésekről, és végre tisztában leszel a vállalkozásod hátterében zajló folyamatokkal. 

Hogyan néz ki a folyamat?

  1. Beérkezett kérdések áttekintése, feldolgozása a konzultációhoz, esetlegesen további pontosítás kérése előzetesen és/vagy iratanyag bekérése

  2. Kérdőíveztetés - iratanyag bekérés

  3. A fentiek után jött további anyag feldolgozása, speciális kérdéskörök-eseteknek az utána nézése, átgondolása a témáknak, speciális területek tudás felfrissítés

  4. Konzultáció után a számlázás (díjbekérő alapján), ill egyéb segédletek kiküldése (pl. saját gépjármű használat elszámolás xls, stb)

  5. Min. 1,5 órától – 3 óráig kb. (de ha nagyon speciális és/vagy egyedi vagy ha nagyon sok témakör van az adott vállalkozásnál) akkor lehet több is 

Mit tartalmaz az ár? 

  • Témától függően 60-120 perc 

  • Lehet egyszeri alkalom vagy többször a működésük vagy az adott év során

Ár: 39 500 Ft + ÁFA/ óra -tól (konzultációs csomagtól függően)

Gyakran ismételt kérdések

  • A konzultációs csomagtól függően, valamint az adott témától függően (amivel meg keresel) akár 60 - 90 perc is lehet.

  • A leginkább kedvelt helyszín az online (zoom-os) felület, de egyeztetés alapján van lehetőség személyes konzultációra is. Amennyiben ezt részesítenéd előnyben, akkor ezt jelezd a kapcsolatfelvételkor.

    Felhívom figyelmed, hogy a személyes konzultáció helyszíne: az általam megadott helyen Budapestől kb. 18 km távolságra. A személyes konzultációk időpont lehetőségei korlátozottak.

  • Jó és stabil internet kapcsolatra, valamint lehetőség szerint laptop/asztali gép, stb, ugyanakkor tablet vagy okos telefon is alkalmas lehet.

    Valamint az általam megküldött zoom link web böngészőben történő megnyitására. Amennyiben szeretnéd, természetesen a Zoom-ot telepítheted is a készülékedre.

  • A foglalás véglegesítése után megkapod e-mailben az esetlegesen előzetesen megküldendő adatok/infók/bizonylatok listáját; illetve egy kitöltendő kérdőívet.

    Ezt majd kérlek a tájékoztató e-mailben szereplő határidőig add át részemre. Szükség esetén, a további előkészületekről e-mailben tájékoztatlak.

  • A megkeresésed okának/tartalmának/céljának rövid leírásával vedd fel velem a kapcsolatot itt, és visszajelzést kapsz e-mailben a témádban legközelebbi szabad konzultációs időpont lehetőségről.

  • A foglalás véglegesítéséhez, az időpont lehetőséggel együtt megkapod a díjbekérőt.

    Az abban szereplő összeget utald el a díjbekérő alapján, és a jelzett határidőig.

    Ahogy beérkezett az utalásod, már meg is küldöm a foglalás véglegesítés visszaigazolást, és a helyszín információt, ahol majd találkozunk a foglalt időpontban (online vagy személyesen).

  • A konzultációnk után minden esetben kapsz egy elégedettségi kérdőívet, melyre köszönettel várom az építő visszajelzésedet.

    Valamint konzultációs csomagtól függően van lehetőség utánkövetési lehetőségre is. Érdeklődj erről a jelentkezésedkor.

  • Az időpont lemondására (díjvisszatérítéssel) a visszaigazoló emailben jelzett időpontig írásban, válasz e-mailben van lehetőséged.

    Időpont módosításra (egyszeri alkalommal), a foglalt időpont előtt 48 órával van lehetőséged, e-mailben írásban.

    Időpont módosítás módja: újabb (30 napon belüli) online időpontot ajánlok fel e-mailben, melyet egyeztetnünk kell.

    Számolj azzal, hogy itt már nem tudom garantálni, hogy pl. 2 nap múlva vagy 1 hét múlva lesz vagy 2,5 hét múlva vagy 30 nap múlva a legközelebbi szabad időpontom.

  • Mivel minden ember/vállalkozó más-más élethelyzetben van, így általános ütemezés nincs. Javasolt vállalkozás indítás előtt, a vállalkozás indítását követően. Valamint évente legalább egyszer a 3. negyedévet követően még év vége előtt és/vagy év elején.

    Ezen felül, a tudatos vállalkozóknak a vállalkozási méretüktől (nem csak a vállalkozási típus, vagy adózási mód függő) függően negyedévente/félévente/évente 1x ajánlott, hogy felkeressék az AdóMentorukat.

  • Erre több lehetőség is adott: követheted a csatornáimat, feliratkozhatsz hírlevelemre. Illetve kérhetsz újabb konzultációt, ahol rád és vállalkozásodra szabva tudhatod meg a változásokat és azok részleteit, folyamatát, és tájékoztatlak a teendőkről, lehetőségekről.

  • Itt találod a GDPR szerinti adatkezelési tájékoztatómat. Illetve az alkalmon elhangzó bármilyen információ kettőnk között marad, ehhez titoktartási megállapodást kötünk.

Adóévtervező

Szeretnéd biztonságban tudni a következő (adó)évedet? Szeretnéd felkészülten kezdeni az adóévedet? Miért fontos ez Neked?

Jöhet bármi, változhat bármi bármilyen gyorsan, ha naprakész vagy, nem tud olyan dolog történni, hogy ne tudjad gyorsan le reagálni. Peresze, nyilván meglepődhetsz még így is, de mivel ismered, hogy mi hogyan működik, magabiztosabb vagy és nem esel kétségbe.

Amennyiben úgy érzed, hogy tarthatatlan, hogy nem vagy tisztában a vállalkozásod működésével, illetve tiszta képet szeretnél kapni a lehetőségeidről a következő évre, és szükséged lenne egy személyre szabott adóstratégiára, akkor ez az AdóÉvTervező neked szól. 

A tervező program végére személyre szabott működési és adó-stratégiát kapsz a következő (adó)évre. 

Hogyan néz ki a folyamat?

  1. Beérkezett kérdések áttekintése, feldolgozása a konzultációhoz, esetlegesen további pontosítás kérése előzetesen és/vagy iratanyag bekérése

  2. A fentiek után jött további anyag feldolgozása, speciális kérdéskörök-eseteknek az utána nézése, átgondolása a témáknak, speciális területek tudás felfrissítés

  3. Konzultáció után a számlázás (díjbekérő alapján), ill egyéb segédletek kiküldése (pl. saját gépjármű használat elszámolás xls, stb)

  4. Min. 1,5 órától – 3 óráig kb. (de ha nagyon speciális és/vagy egyedi vagy ha nagyon sok témakör van az adott vállalkozásnál) akkor lehet több is 

Mit tartalmaz az ár? 

  • A megküldött információk és dokumentumok átnézését, feldolgozását

  • Adószakértői adótervezési munkaórákat; kb. 2- 4 óra 

  • Vállalkozás mérettől, iparági/tevékenységi specialitásoktól függően 1 konzultációs alkalom: 60 perc -90 perc

  • Lehet egyszeri alkalom vagy többször a működésed vagy az adott év során

Ár: 255.000 Ft + ÁFA

Gyakran ismételt kérdések

    • 1 konzultációs alkalom: ez kb. 1,5-2 órás, illetve

    • komplexebb esetben pl. másik vállalkozást is nyitsz meglévő mellé, akkor ez lehet 2,5 óra is vagy 2 alkalom: 2x1,5-2 órában

    • lehet hogy kell hozzá (adott eset függvénye) egy 30 perces (még felmerült kérdésekre válasz, pontosító kérdés-válasz konzultáció is)

  • Kb. 2-4 óra.

  • időpontfoglalástól/kérdés-válasz beérkezéstől számítva 2-4 hét.